Telematyczne rozwiązanie EquipCare sprawdza się w Polsce

26. kwietnia 2023, 09:04

Rozwiązanie telematyczne EquipCare marki Wacker Neuson umożliwia sprawne zarządzanie flotą maszyn w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie było wykorzystywane w wypożyczalni maszyn i urządzeń budowlanych w Polsce już od pewnego czasu co pokazało, że EquipCare ułatwia zarządzanie flotą i zapewnia elastyczność z działaniach oraz usprawnia współpracę między wypożyczalnią a jej klientami.

  • EquipCare marki Wacker Neuson ułatwia zarządzanie flotą
  • Firma Eurosprzęt zajmująca się wynajmem to zadowolony klient
  • EquipCare dla bezproblemowej współpracy

Spraw, by Twoje życie stało się prostsze

Eurosprzęt, firma zajmująca się wynajmem urządzeń budowlanych i długoletni partner marki Wacker Neuson w Polsce, korzysta z EquipCare od kilku lat. Rozwiązanie telematyczne sprawdza się w praktyce: „EquipCare daje wiele możliwości, oszczędza czas i pieniądze oraz upraszcza zarządzanie flotą”, tłumaczy Dariusz Materna, założyciel firmy Eurosprzęt. Rozwiązanie telematyczne ułatwia zarządzanie całą flotą. Moduł telematyczny zainstalowany jest w kompaktowym urządzeniu, które w oparciu o uzyskane informacje, alarmuje operatora na przykład o nadchodzącej konserwacji. Do komunikacji wykorzystuje również telefon komórkowy i wysyła SMS, jeśli jest taka potrzeba. Oznacza to na przykład, że od razu wiadomo, kiedy maszynę należy serwisować. Można umówić się na termin z wyprzedzeniem  i zminimalizować dłuższe przestoje. Daje to niesamowitą przewagę, szczególnie w przypadku firm zajmujących się wynajmem maszyn, takich jak Eurosprzęt. System również natychmiastowo informuje o usterkach. Technicy mogą szybko zareagować i dostarczyć właściwe części zamienne na plac budowy bez przeprowadzania inspekcji maszyny.

Wszystko w pigułce

„Dzięki EquipCare mamy wszystkie potrzebne informacje w pigułce. Pozwala to nam zobaczyć na przykład dzienną liczbę godzin pracy silnika oraz sprawdzić przez ile dni w tygodniu pracuje maszyna,” dodaje Dariusz Materna. Wszystkie te funkcje mogą być łatwo dostępne i z każdego miejsca przez sieć lub aplikację, korzystając z komputera, tabletu lub smartfona. W celu dalszej optymalizacji procesów roboczych EquipCare można również zintegrować z istniejącymi rozwiązaniami i zapewnić też informacje, czy maszyna jest wyposażona zgodnie z wymaganiami oraz jak wygląda optymalne planowanie maszyny.

Popularność EquipCare rośnie Andrzej Jeżyna, menedżer obsługi posprzedażowej marki Wacker Neuson w Polsce, wyjaśnia: „Zainteresowanie EquipCare wzrasta na rynku polskim, zarówno wśród większych klientów, jak i mniejszych firm. W czasie, gdy produktywność jest kluczowa, ważne jest wydajne zarządzanie flotą”. Zapewnia to marka Wacker Neuson dzięki innemu rozwiązaniu, które upraszcza i optymalizuje przepływy pracy – zgodnie ze sloganem marki „all it takes!”

Tutaj znajduje się film o korzystaniu z EquipCare w Polsce.

Więcej informacji: www.wackerneuson.com/equipcare

 

Two men in conversation
Wacker Neuson employee in the equipment park
Wacker Neuson employee with vibratory plate in front of company building
Two men in conversation
Wacker Neuson employee in the equipment park
Wacker Neuson employee with vibratory plate in front of company building
  1. 1
  2. / 4

Do następnych aktualności

AS50e DW15e in Action

Plac budowy zero emission w Barcelonie: Pionierska praca na rzecz zrównoważonych rozwiązań

Kontakt Kontakt

Kontakt

Telefon: +48 22 490 35 00