Telematyczne rozwiązanie EquipCare sprawdza się w Polsce
26. kwietnia 2023, 09:04
Rozwiązanie telematyczne EquipCare marki Wacker Neuson umożliwia sprawne zarządzanie flotą maszyn w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie było wykorzystywane w wypożyczalni maszyn i urządzeń budowlanych w Polsce już od pewnego czasu co pokazało, że EquipCare ułatwia zarządzanie flotą i zapewnia elastyczność z działaniach oraz usprawnia współpracę między wypożyczalnią a jej klientami.
- EquipCare marki Wacker Neuson ułatwia zarządzanie flotą
- Firma Eurosprzęt zajmująca się wynajmem to zadowolony klient
- EquipCare dla bezproblemowej współpracy
Spraw, by Twoje życie stało się prostsze
Eurosprzęt, firma zajmująca się wynajmem urządzeń budowlanych i długoletni partner marki Wacker Neuson w Polsce, korzysta z EquipCare od kilku lat. Rozwiązanie telematyczne sprawdza się w praktyce: „EquipCare daje wiele możliwości, oszczędza czas i pieniądze oraz upraszcza zarządzanie flotą”, tłumaczy Dariusz Materna, założyciel firmy Eurosprzęt. Rozwiązanie telematyczne ułatwia zarządzanie całą flotą. Moduł telematyczny zainstalowany jest w kompaktowym urządzeniu, które w oparciu o uzyskane informacje, alarmuje operatora na przykład o nadchodzącej konserwacji. Do komunikacji wykorzystuje również telefon komórkowy i wysyła SMS, jeśli jest taka potrzeba. Oznacza to na przykład, że od razu wiadomo, kiedy maszynę należy serwisować. Można umówić się na termin z wyprzedzeniem i zminimalizować dłuższe przestoje. Daje to niesamowitą przewagę, szczególnie w przypadku firm zajmujących się wynajmem maszyn, takich jak Eurosprzęt. System również natychmiastowo informuje o usterkach. Technicy mogą szybko zareagować i dostarczyć właściwe części zamienne na plac budowy bez przeprowadzania inspekcji maszyny.
Wszystko w pigułce
„Dzięki EquipCare mamy wszystkie potrzebne informacje w pigułce. Pozwala to nam zobaczyć na przykład dzienną liczbę godzin pracy silnika oraz sprawdzić przez ile dni w tygodniu pracuje maszyna,” dodaje Dariusz Materna. Wszystkie te funkcje mogą być łatwo dostępne i z każdego miejsca przez sieć lub aplikację, korzystając z komputera, tabletu lub smartfona. W celu dalszej optymalizacji procesów roboczych EquipCare można również zintegrować z istniejącymi rozwiązaniami i zapewnić też informacje, czy maszyna jest wyposażona zgodnie z wymaganiami oraz jak wygląda optymalne planowanie maszyny.
Popularność EquipCare rośnie Andrzej Jeżyna, menedżer obsługi posprzedażowej marki Wacker Neuson w Polsce, wyjaśnia: „Zainteresowanie EquipCare wzrasta na rynku polskim, zarówno wśród większych klientów, jak i mniejszych firm. W czasie, gdy produktywność jest kluczowa, ważne jest wydajne zarządzanie flotą”. Zapewnia to marka Wacker Neuson dzięki innemu rozwiązaniu, które upraszcza i optymalizuje przepływy pracy – zgodnie ze sloganem marki „all it takes!”
Tutaj znajduje się film o korzystaniu z EquipCare w Polsce.
Więcej informacji: www.wackerneuson.com/equipcare