Main Navigation

Main Content

DT10e – kompaktowe, zwrotne, elektryczne

DT10e – kompaktowe, zwrotne, elektryczne
DT10e
DT10e
DT10e
DT10e
DT10e w akcji
DT10e w akcji
DT10e w akcji
DT10e w akcji
DT10e – kompaktowe, zwrotne, elektryczne
DT10e
DT10e
DT10e
DT10e
DT10e w akcji
DT10e w akcji
DT10e w akcji
DT10e w akcji
Zero spalin!
Na wąskich uliczkach miast i w budynkach: wozidło DT10e może pracować wszędzie tam, gdzie dostęp świeżego powietrza jest ograniczony. Dzięki kompaktowej budowie może przejechać przez normalne drzwi.
  • W 100 % napędzane elektrycznie
  • 0 % spalin
  • Praktyczne rozwiązania: 2 zestawy akumulatorów oraz ładowarka zintegrowane w wozidle
  • Poprzecznie ustawione i nisko zamontowane akumulatory zapewniają stabilność
  • Elektryczny napęd oznacza niskie koszty energii oraz serwisowania

Koszty eksploatacji

Koszty zakupu wozidła DT10e zwracają się już po krótkim czasie. Jest to możliwe dzięki małemu zużyciu energii oraz niskim kosztom konserwacji. Doskonałe wyniki!

Porównanie DT10 oraz DT10e (na 1000 h)
Części eksploatacyjne*
Koszt prac serwisowych
Zużycie energii
* tylko filtry - bez olejów, płyn chroniący przed zamarzaniem chłodnicy itp.



Łatwe ładowanie

Wystarczy włożyć wtyczkę ładowarki do gniazdka.

Najwyższą wydajność zapewnia akumulator ołowiowo-kwasowy wozidła DT10e, a potrzebuje do tego jedynie źródła prądu 100 V.


Silnik i czas pracy akumulatora

Całkowicie naładowane wozidło DT10e, wyposażone w trzy silniki elektryczne, może pracować średnio 8 godzin, zapewniając wsparcie przez cały dzień roboczy. Nawet z maksymalnym obciążeniem akumulator wystarcza na 3,5 godziny.

Trzy silniki elektryczne napędzają maszynę:
po jednym silniku na łańcuch oraz na hydraulikę roboczą.

[1] Silnik lewego łańcucha

[2] Silnik prawego łańcucha

[3] Silnik hydrauliki roboczej


  1. Diesel engine
  2. Dual variable displacement pump
  3. High pressure lines from the pump to the motor
  4. Distributor transmission/axle

Hydrostatyczny układ napędowy

Wystarczy uruchomić i ruszyć w drogę: dzięki hydrostatycznemu napędowi jezdnemu nie trzeba często zmieniać biegu a kierowca może skupić się na swojej pracy. Idealna maszyna dla firm wynajmujących sprzęt lub w przypadku częstej zmiany kierowców.

  • Hydraulicznie sterowana dźwignia jazdy do precyzyjnej obsługi DT12, DT15 i DT25.
  • Dwa poziomy jazdy: do wyboru tryb precyzyjny z wysoką siłą ciągu lub tryb szybki (nie w DT10).
  • Hydrauliczny napęd jezdny i hydraulika robocza są obsługiwane niezależnie.
  • Niskie koszty serwisu i konserwacji dzięki napędowi o niskim zużyciu.

Konserwacja

Podczas konserwacji można zaoszczędzić cenny czas i pieniądze. Ponieważ im lepszy i szybszy jest dostęp do hydrauliki i silnika, tym szybciej można ponownie stosować maszynę.

  • Dobry dostęp do punktów wymagających serwisu w celu przeprowadzenia codziennych prac kontrolnych.
  • Szybki dostęp do punktów wymagających konserwacji.
  • Wysokie bezpieczeństwo dzięki zamykanej masce silnika.

Zawsze stała trakcja,

Ponieważ łożyska baryłkowe dostosowują się do każdego podłoża.







Stabilny także na pochyłościach:

zapewniają to głęboko wbudowane akumulatory.


Wozidło gąsienicowe przemyślane w każdym szczególe.

 

Mocniejszy akumulator (wyposażenie dodatkowe) po całkowitym naładowaniu umożliwia pracę do 8 godzin.
Czas pracy zależy od jej rodzaju i może być różny w różnych okolicznościach.
Łożyska baryłkowe zapewniają płynną pracę
Wiszące łożyska baryłkowe amortyzują nierówności podłoża i umożliwiają płynną jazdę.
Elektryczny napęd i zero spalin
Innowacyjna technologia gwarantuje zrównoważony rozwój także na budowie. Dzięki silnikom, które nie emitują spalin, maszyny nadają się idealnie do zastosowania w wąskich uliczkach miast oraz w budynkach.
Znak ECO
Wacker Neuson wyróżnia szczególnie
ekonomiczne i ekologiczne produkty
znakiem ECO.

 

 

Należy pamiętać, że dostępność produktów może się różnić w zależności od kraju. Jest możliwe, że przedstawione informacje / produkty mogą nie być dostępne w Państwa kraju.